Využijte technologii, která posune vaši jízdu za hranice představitelného. Více rychlosti. Delší vzdálenosti. Více svobody. Více trailů, více nadšení, více nevšedních zážitků - garantováno. Od svého uvedení nastavilo Turbo Levo laťku, kterou se snaží další výrobci elektrokol překonat a s každým novým modelem je tato laťka výš a výš. Jsou to získané, aplikované a znásobené znalosti a zkušenosti, které máme s horskými koly — velmi schopná kombinace motoru, šasi, odpružení a geometrie, která přispívá... Celý popis
Koupit za 198 720 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Využijte technologii, která posune vaši jízdu za hranice představitelného. Více rychlosti. Delší vzdálenosti. Více svobody. Více trailů, více nadšení, více nevšedních zážitků - garantováno.
Od svého uvedení nastavilo Turbo Levo laťku, kterou se snaží další výrobci elektrokol překonat a s každým novým modelem je tato laťka výš a výš. Jsou to získané, aplikované a znásobené znalosti a zkušenosti, které máme s horskými koly — velmi schopná kombinace motoru, šasi, odpružení a geometrie, která přispívá k neuvěřitelným jízdním zážitkům na trailu.
Přirozenou a fluidní integraci proprietárního motoru, baterie a ovládání najdete pouze u Turbo Leva. Váš výkon znásobí až čtyřikrát tak přirozeně, že s kolem splynete a budete to stále vy, jenom rychlejší. Turbo Levo je předtím nepředstavitelná kombinace jízdní kvality, dojezdu a robustnosti. Nevěříte? Vyzkoušejte sami...
-
Turbo Levo poprvé jako "Mullet"
Tzv. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability.
Geometrie Stumpjumperu EVO
Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice.
Možnost změny geometrie
Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiském hlavového složení, která umoňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentrický prvek, který mění výšku středu až o 7 mm.
Perfektní sladění s 700Wh baterií
Motor s označením 2.2 je perfektně naladěn a propojen společně s velice výkonou integrovanou baterií o kapacitě 700 Wh. Toto duo poté řidí samostatná řidící jednotka MasterMind Turbo Control Unit tak, aby bylo nové Turbo Levo co nejefektivnější.
Specialized garantuje výdrž až 5 hodin plnohodnotné jízdy trailem, kde Vás můžou potkat vysoké výkonové špičky při prudkých výjezdech nebo kontinuální zatížení při jíždě nahoru trailem. Navíc technologie Smart Control zaručí, že Vámi vybranou trasu měřenou časem či kilometry elektrokolo bezproblému zvládne a na konci zbyla ještě lehká rezerva.
S-Sizing, co velikost to rozdílný jízdní styl
Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každy, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvýžený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky.
Elektronický systém nového Leva, to je plná integrace 565wattového motoru
Další generace displeje TCU2 je váš informační portál, s přizpůsobitelnými
- Dedikovaný “Mullet” design s 27.5” zadním a 29” předním
- Levo, stejně jako SJ EVO, nabízí šest odlišných nastavení geometrie,
- 150 mm zadního odpružení, inspirovaného Endurem, je citlivé na malé
- S-velikosti Leva jsou založeny na tom, co je důležité - velikost jezdce a jízdní
Technické Specifikace
COCKPIT
Stem
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Handlebars
Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 30mm rise, 800mm, 35mm clamp
Grips
Deity, Knuckleduster, Black
Saddle
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
SeatPost
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
BRAKES
Front Brake
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, S/M: 200mm, L/XL: 220mm
Rear Brake
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
DRIVETRAIN
Rear Derailleur
Sram X01 Eagle, 12-speed
Shift Levers
SRAM XO1 Eagle trigger, 12-speed, single click
Cassette
SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
Chain
SRAM GX Eagle, 12-speed
Crankset
Praxis forged M30, custom offset, 160mm
Chainrings
SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
WHEELS
Inner Tubes
Standard, Presta Valve
Front Wheel
Traverse 29
Rear Wheel
Traverse 27.5
Front Tire
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Rear Tire
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
FRAMESET
Seat Binder
Alloy, 38.6mm
Frame
FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Fork
FOX FLOAT 38 Performance Elite 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110x15mm, 1.5" tapered steerer, 160mm travel
E-BIKE
Motor
Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
Charger
Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
UI/Remote
Specialized MasterMind TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Battery
Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
Wiring Harness
Custom Specialized wiring harness
SUSPENSION
Rear Shock
FOX FLOAT X2 Performance Elite, LSC, LSR, 2-position lever, 55x210mm
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S1
S2
S3
S4
S5
S6
Délka Klik
160mm
160mm
160mm
160mm
160mm
160mm
Délka Představce
40mm
40mm
50mm
50mm
50mm
50mm
Délka Sedlovky
100mm
125mm
150mm
170mm
170mm
190mm
Šířka Sedla
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm
Šířka Řídítek
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm
Dosah
412mm
432mm
452mm
477mm
502mm
532mm
Stack (Výška Od Vrcholu Hlavové Trubky Po Středové Složení)
605mm
617mm
626mm
635mm
644mm
653mm
Rozvor
1179mm
1200mm
1225mm
1255mm
1284mm
1318mm
Délka Řetězové Vzpěry
442mm
442mm
442mm
442mm
442mm
442mm
Vzdálenost Přední Osa – Středové Složení
738mm
760mm
784mm
814mm
843mm
878mm
BB Drop
25mm
27mm
27mm
27mm
27mm
27mm
Výška Středového Složení
352mm
350mm
350mm
350mm
350mm
350mm
Úhel Sedlové Trubky
78°
77.2°
76.7°
76.2°
76.2°
76.2°
Délka Sedlové Trubky
380mm
390mm
405mm
425mm
445mm
465mm
Výška Rámu V Rozkroku
752mm
776mm
783mm
787mm
788mm
790mm
Headtube Length
105mm
105mm
115mm
125mm
135mm
145mm
Min Seatpost Insertion
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm
Max Seatpost Insertion
210mm
220mm
240mm
255mm
275mm
295mm
Vyosení Vidlice (Offset)
44mm
44mm
44mm
44mm
44mm
44mm
Stopa Kola (27,5 Střed)
130mm
130mm
130mm
130mm
130mm
130mm
Headtube Angle
64.5°
64.5°
64.5°
64.5°
64.5°
64.5°
Délka Vidlice (Celá)
557mm
567mm
567mm
567mm
567mm
567mm
Od svého uvedení nastavilo Turbo Levo laťku, kterou se snaží další výrobci elektrokol překonat a s každým novým modelem je tato laťka výš a výš. Jsou to získané, aplikované a znásobené znalosti a zkušenosti, které máme s horskými koly — velmi schopná kombinace motoru, šasi, odpružení a geometrie, která přispívá k neuvěřitelným jízdním zážitkům na trailu.
Přirozenou a fluidní integraci proprietárního motoru, baterie a ovládání najdete pouze u Turbo Leva. Váš výkon znásobí až čtyřikrát tak přirozeně, že s kolem splynete a budete to stále vy, jenom rychlejší. Turbo Levo je předtím nepředstavitelná kombinace jízdní kvality, dojezdu a robustnosti. Nevěříte? Vyzkoušejte sami...
-
Turbo Levo poprvé jako "Mullet"
Tzv. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability.
Geometrie Stumpjumperu EVO
Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice.
Možnost změny geometrie
Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiském hlavového složení, která umoňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentrický prvek, který mění výšku středu až o 7 mm.
Perfektní sladění s 700Wh baterií
Motor s označením 2.2 je perfektně naladěn a propojen společně s velice výkonou integrovanou baterií o kapacitě 700 Wh. Toto duo poté řidí samostatná řidící jednotka MasterMind Turbo Control Unit tak, aby bylo nové Turbo Levo co nejefektivnější.
Specialized garantuje výdrž až 5 hodin plnohodnotné jízdy trailem, kde Vás můžou potkat vysoké výkonové špičky při prudkých výjezdech nebo kontinuální zatížení při jíždě nahoru trailem. Navíc technologie Smart Control zaručí, že Vámi vybranou trasu měřenou časem či kilometry elektrokolo bezproblému zvládne a na konci zbyla ještě lehká rezerva.
S-Sizing, co velikost to rozdílný jízdní styl
Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každy, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvýžený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky.
Elektronický systém nového Leva, to je plná integrace 565wattového motoru
Další generace displeje TCU2 je váš informační portál, s přizpůsobitelnými
- Dedikovaný “Mullet” design s 27.5” zadním a 29” předním
- Levo, stejně jako SJ EVO, nabízí šest odlišných nastavení geometrie,
- 150 mm zadního odpružení, inspirovaného Endurem, je citlivé na malé
- S-velikosti Leva jsou založeny na tom, co je důležité - velikost jezdce a jízdní
Technické Specifikace
COCKPIT
Stem
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Handlebars
Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 30mm rise, 800mm, 35mm clamp
Grips
Deity, Knuckleduster, Black
Saddle
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
SeatPost
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
BRAKES
Front Brake
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, S/M: 200mm, L/XL: 220mm
Rear Brake
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
DRIVETRAIN
Rear Derailleur
Sram X01 Eagle, 12-speed
Shift Levers
SRAM XO1 Eagle trigger, 12-speed, single click
Cassette
SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
Chain
SRAM GX Eagle, 12-speed
Crankset
Praxis forged M30, custom offset, 160mm
Chainrings
SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
WHEELS
Inner Tubes
Standard, Presta Valve
Front Wheel
Traverse 29
Rear Wheel
Traverse 27.5
Front Tire
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Rear Tire
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
FRAMESET
Seat Binder
Alloy, 38.6mm
Frame
FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Fork
FOX FLOAT 38 Performance Elite 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110x15mm, 1.5" tapered steerer, 160mm travel
E-BIKE
Motor
Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
Charger
Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
UI/Remote
Specialized MasterMind TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Battery
Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
Wiring Harness
Custom Specialized wiring harness
SUSPENSION
Rear Shock
FOX FLOAT X2 Performance Elite, LSC, LSR, 2-position lever, 55x210mm
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S1
S2
S3
S4
S5
S6
Délka Klik
160mm
160mm
160mm
160mm
160mm
160mm
Délka Představce
40mm
40mm
50mm
50mm
50mm
50mm
Délka Sedlovky
100mm
125mm
150mm
170mm
170mm
190mm
Šířka Sedla
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm
Šířka Řídítek
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm
Dosah
412mm
432mm
452mm
477mm
502mm
532mm
Stack (Výška Od Vrcholu Hlavové Trubky Po Středové Složení)
605mm
617mm
626mm
635mm
644mm
653mm
Rozvor
1179mm
1200mm
1225mm
1255mm
1284mm
1318mm
Délka Řetězové Vzpěry
442mm
442mm
442mm
442mm
442mm
442mm
Vzdálenost Přední Osa – Středové Složení
738mm
760mm
784mm
814mm
843mm
878mm
BB Drop
25mm
27mm
27mm
27mm
27mm
27mm
Výška Středového Složení
352mm
350mm
350mm
350mm
350mm
350mm
Úhel Sedlové Trubky
78°
77.2°
76.7°
76.2°
76.2°
76.2°
Délka Sedlové Trubky
380mm
390mm
405mm
425mm
445mm
465mm
Výška Rámu V Rozkroku
752mm
776mm
783mm
787mm
788mm
790mm
Headtube Length
105mm
105mm
115mm
125mm
135mm
145mm
Min Seatpost Insertion
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm
Max Seatpost Insertion
210mm
220mm
240mm
255mm
275mm
295mm
Vyosení Vidlice (Offset)
44mm
44mm
44mm
44mm
44mm
44mm
Stopa Kola (27,5 Střed)
130mm
130mm
130mm
130mm
130mm
130mm
Headtube Angle
64.5°
64.5°
64.5°
64.5°
64.5°
64.5°
Délka Vidlice (Celá)
557mm
567mm
567mm
567mm
567mm
567mm
Parametry
Výrobce | Specialized |
Typ | horská |
Určení | pánská |
Modelový rok | 2022 |
Umístění motoru | středové |
Umístění baterie | integrovaná do rámu |
Odpružení | celoodpružená |
Teleskopická sedlovka | ano |
Brzdy | Kotoučové |
Materiál rámu | karbonové |
Mullet osazení | ano |